شٌـ کٌـ لـ ا ت تَـ لـ خ

حس ناب خالـــــص تر از شکلات تلخ

شٌـ کٌـ لـ ا ت تَـ لـ خ

حس ناب خالـــــص تر از شکلات تلخ

آخرین شکلات تلخ
  • ۹۶/۰۳/۲۶
    :|
  • ۹۵/۱۱/۰۱
    D:
  • ۹۵/۱۰/۰۸
    :)
پربیننده ترین شکلات تلخ
محبوب ترین شکلات تلخ
  • ۹۵/۱۱/۰۱
    D:
مطالب پربحث‌تر
  • ۹۶/۰۳/۲۶
    :|
  • ۹۵/۱۱/۰۱
    D:
آخرین پوست شکلات
  • ۱۶ دی ۹۹، ۱۷:۰۶ - خرید سیم کارت همراه اول
    0
  • ۱۶ دی ۹۹، ۱۷:۰۵ - آهنگ پیشواز
    هههههه
شٌـ کٌـ لـ ا ت       تَـ لـ خ

کـــــــــــم بــاش

از کم بودنت نتــــــــرس

اونی که اگـه کم باشی ولــــــــت میکنه،

همونه که اگه زیـــاد باشی حیفو میلت میکنه. . .

حرف حساب....

پنجشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۲۷ ب.ظ

بلند ترین فریاد دنیا ,
اشکی است که بی صدا,
از گوشه ی چشم جاری میشود!

 

 

هوا تاره چرا غم  سوت و کوره
تنم داره میسوزه مثل کوره
خدایا یار من کی برمیگرده، آخه این از خداوندی به دوره.

 

دهن به دهن خاطره ها که میشوم...
برای تلافی شکل " تو "میشوند...
آنوقت ازپا در می آیم 
و 
پیششان کم می آورم!

هرکسی ...
یک نقطه ضعفی دارد دیگر...

 

چه حال مزخرفی دارم من....
نه میتونم ,
تو رو دوست داشته باشم.... 
نه کسی غیر تو رو...!!

موافقین ۲ مخالفین ۰
۱۳۲۴
۹۴/۰۵/۰۸
EHsAn :)

نظرات  (۱۲)

۱۶ دی ۹۹ ، ۱۷:۰۸ خرید سیم کارت رایتل
شدیدا لایک!
۱۰ مرداد ۹۴ ، ۰۰:۴۲ ✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
وقــتـــــــی یــــہ כوست مجــــازے بهــت ارامـــــش میـכه

بــــــــــدوטּ واقـــعـــــــــی شــــــכه
وااااااای
لایک
۰۹ مرداد ۹۴ ، ۲۳:۲۳ فاطی نخودی
چرا میخندی خوب نوشتی دوست حالا بدون نقطه من دیکتشو اصلاح کردم برات
پاسخ:
ممنون

میگن یه کفش

تمام وجودشو فدای کسی میکنه

که پا تو دلش گذاشته

کفشتیم رفیق

لایک
پاسخ:
ممنون
لایییییییییییییییییییییک ^_^
پاسخ:
خواهوش
۰۸ مرداد ۹۴ ، ۱۶:۳۹ لــ♥ــی لــ♥ــی

لایـــــــــک

پاسخ:
mersi
like:)
پاسخ:
mersi
۰۸ مرداد ۹۴ ، ۱۶:۰۰ °••°⇨ღ Hunter heartsღ⇦ °••°
بیگ لایک
پاسخ:
ممنان
۰۸ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۴۲ مهدی اصغری


سلامتی مداد پاک کن

که به خاطر اشتباه دیگران

خودشو کوچیک میکنه



۰۸ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۳۷ فاطی نخودی
من بذارم قبوله؟
من میذارم فوقش قبول نداری دیگه
..
پاسخ:
هههه

ارسال شکلات

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی