شٌـ کٌـ لـ ا ت تَـ لـ خ

حس ناب خالـــــص تر از شکلات تلخ

شٌـ کٌـ لـ ا ت تَـ لـ خ

حس ناب خالـــــص تر از شکلات تلخ

آخرین شکلات تلخ
  • ۹۶/۰۳/۲۶
    :|
  • ۹۵/۱۱/۰۱
    D:
  • ۹۵/۱۰/۰۸
    :)
پربیننده ترین شکلات تلخ
محبوب ترین شکلات تلخ
  • ۹۵/۱۱/۰۱
    D:
مطالب پربحث‌تر
  • ۹۶/۰۳/۲۶
    :|
  • ۹۵/۱۱/۰۱
    D:
آخرین پوست شکلات
  • ۱۶ دی ۹۹، ۱۷:۰۶ - خرید سیم کارت همراه اول
    0
  • ۱۶ دی ۹۹، ۱۷:۰۵ - آهنگ پیشواز
    هههههه
شٌـ کٌـ لـ ا ت       تَـ لـ خ

کـــــــــــم بــاش

از کم بودنت نتــــــــرس

اونی که اگـه کم باشی ولــــــــت میکنه،

همونه که اگه زیـــاد باشی حیفو میلت میکنه. . .

خدا جون میشه تو امشب منو تو بغل بگیری؟

بگی آروم توی گوشم دیگه وقتشه بمیری

خدا جون میگن تو خوبی ، مثل مادرا می مونی

اگه راست میگن ببینم عشق من کجاست میدونی؟

خدا جون میشه یه کاری بکنی به خاطر من؟

من می خوام که زود بمیرم آخه سخته زنده موندن

من که تقصیری نداشتم پس چرا گذاشته رفته؟

خدا جون تو تنها هستی میدونی تنهایی سخته

زنده بودن یا مردن من واسه اون فرقی نداره

اون می خواد که من نباشم، باشه ،اشکالی نداره

خدا جون می خوام بمیرم تا بشم همیشه راحت

ولی عمر اون زیاد شه حتی واسه یه ساعت

خدا جون میشه تو امشب منو تو بغل بگیری؟

بگی آروم توی گوشم دیگه وقتشه بمیری

به تو که موندگاری.................

موافقین ۳ مخالفین ۰
۷۴۵
۹۴/۰۵/۱۰
EHsAn :)

نظرات  (۸)

۱۶ دی ۹۹ ، ۱۷:۰۷ خرید سیم کارت ایرانسل
چه به دلم نشست
آرزوی زندگی کنید؛ زندگی طولانی، عزتمندانه و شیرین
مرگ، خودش خواهد آمد
پاسخ:
ممنون
۱۱ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۴۲ مهدی اصغری

مرا به رد شعرم دنبال کن
من رد پا ندارم
رد ِ درد را بگیر
و به من برس...




پاسخ:
ممنون لایک
:"(
پاسخ:
:((((
۱۰ مرداد ۹۴ ، ۲۲:۵۱ حلیا طبرزدی
وااااا خدا نکنه 
پاسخ:
خدا بکنه

خیییییییییییییییلی گشنگ بوت
عالی
پاسخ:
ممنون
۱۰ مرداد ۹۴ ، ۱۹:۴۸ °••°⇨ღ Hunter heartsღ⇦ °••°
لایک
۱۰ مرداد ۹۴ ، ۱۷:۱۵ لــ♥ــی لــ♥ــی
:(
پاسخ:
:"(

ارسال شکلات

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی