شٌـ کٌـ لـ ا ت تَـ لـ خ

حس ناب خالـــــص تر از شکلات تلخ

شٌـ کٌـ لـ ا ت تَـ لـ خ

حس ناب خالـــــص تر از شکلات تلخ

آخرین شکلات تلخ
  • ۹۶/۰۳/۲۶
    :|
  • ۹۵/۱۱/۰۱
    D:
  • ۹۵/۱۰/۰۸
    :)
پربیننده ترین شکلات تلخ
محبوب ترین شکلات تلخ
  • ۹۵/۱۱/۰۱
    D:
مطالب پربحث‌تر
  • ۹۶/۰۳/۲۶
    :|
  • ۹۵/۱۱/۰۱
    D:
آخرین پوست شکلات
  • ۱۶ دی ۹۹، ۱۷:۰۶ - خرید سیم کارت همراه اول
    0
  • ۱۶ دی ۹۹، ۱۷:۰۵ - آهنگ پیشواز
    هههههه
شٌـ کٌـ لـ ا ت       تَـ لـ خ

کـــــــــــم بــاش

از کم بودنت نتــــــــرس

اونی که اگـه کم باشی ولــــــــت میکنه،

همونه که اگه زیـــاد باشی حیفو میلت میکنه. . .

اینجا مجازیه احمق

يكشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۴، ۰۶:۱۱ ب.ظ

✍اینجا مَجازیہ↯↯⤵↻ ✍با ے رِل ازدواج میــــڪنے با ے ســـــــــsexــــڪس چـــــــَـــــت صاحب بچـــــــہ میشے⇨ 


✍اینجا مَجازیہ↯↯⤵↻ ✍با ے اِسڪـــــــــرین شات حقیقت ها آشــــــــــــڪار میشہ⇨

.

✍اینجا مَجازیہ↯↯⤵↻ ✍با ے ڪـــــــــــات ڪردن طلــــــــــــاق میگیرین⇨

.

✍اینجا مَجازیہ ↯↯⤵↻ ✍با ی استیڪـــــــــــر تمام احساســـــــــاتتو بُروز میـــدے⇨⇨ 


✍اینجا مَجازیہ↯↯⤵↻ ✍با ے لایــــــــڪ دوس داشتنتو نسبت ب صـــــــــاحب پُســــــــت نشون میدے و با ے ڪامـــــــنت با طرف بیشتر آشــــــــــــنا میشے ⇨ 


✍اینجا مَجازیہ↯↯⤵✍ڪمتر ڪســـــــــــے تونستہ عِشـــــــــق مَجازیــــــــــــش!! بشہ عِشــــــــــق واقعـــــــــیش⇨↻ .


⇦اینجا مَجازیہ↯↯⤵✍ هیچے و هیچ حــَرفے رو جدے نگیر و باور نڪن⇨↻

موافقین ۴ مخالفین ۰
۳۶۵۲
۹۴/۰۶/۲۲
🎤Hįđđęñ ĺøvə🎶

نظرات  (۲۷)

.............................
^_^
حرفتو کااااااااااااااااااااااااملا قبول دارم



ولی یه سری آدما هستن که اگه دروغم بهت بگن
باز میتونی یکم کنارشون آروم بشی
پاسخ:
منم این حرفتو نسبت ب دو نفر قبول دارم
۲۳ شهریور ۹۴ ، ۰۹:۲۲ نفس سادات ......
دلـــم واســه تــویـــی تنـــگ شـــده،
کــه هــیـچ وقـت نـمـی تــونــی بـفـهـمــی چــه انــدازه دلتنگم
و چـه اندازه عــاشـقـانـه، بـــه دور از هـوس، صـادقــانه، تــو رو دوستت دارم
۲۳ شهریور ۹۴ ، ۰۹:۲۲ نفس سادات ......

صدایت در گوشم زمزمه میشود و نگاهت در ذهن مجسم

 

ولی من تو را میخواهم ، نه خیالت را . . .

 

۲۳ شهریور ۹۴ ، ۰۹:۲۱ نفس سادات ......

میدانی رفیق . . .

انکس که رفتنی ست  بگذار برود . . .

التماس به ماندنش نکن . . .

چون بودنش هم به اندازه ی نبودنش درد و رنج دارد . . .

 

۲۳ شهریور ۹۴ ، ۰۹:۲۱ نفس سادات ......

عشق من . . .

از دلنوشته هایم ساده نگذر . . .

به یاد داشته باش این دلنوشته ها را . . .

 یک دل نوشته  لعنتی . . . . .

 

۲۳ شهریور ۹۴ ، ۰۹:۲۱ نفس سادات ......

عشقه من . . .

بهانه نیاور . . .  رفتنت برای بودن با دیگری بود . . .

نه تقدیر را گردن بزن و نه به دستهای روزگار کاری داشته باش . . .

مسئله دستهای تو بود که در دستهای دیگری  جا خوش کرده بود . . .

بیخیالت میشوم برو . . .

من اگر من باشم اشکی برای کسی که مرا مفت فروخت نمیریزم . . 

پاسخ:
عالی
۲۳ شهریور ۹۴ ، ۰۹:۲۱ نفس سادات ......

میدانی رفیق . . .

درد تنهایی را به دل نگیر . . .

عقابها هم همیشه تنهایند . . .

این لاشخورها هستند که همیشه جمعشان جمع است . . .

۲۳ شهریور ۹۴ ، ۰۹:۲۱ نفس سادات ......

عشق من . . .

سادگیم را . . .

یکرنگی ام را . . .

به پای حماقتم نگذار . . .

خودم انتخاب کردم که ساده باشم و دیگران را دور نزنم . . .

وگرنه بد بودن و فریب دادن دیگران آسانترین کار دنیاست . . .

بلد بودن نمیخواهد . . .

۲۳ شهریور ۹۴ ، ۰۹:۲۱ نفس سادات ......

عشق من . . .

سادگیم را . . .

یکرنگی ام را . . .

به پای حماقتم نگذار . . .

خودم انتخاب کردم که ساده باشم و دیگران را دور نزنم . . .

وگرنه بد بودن و فریب دادن دیگران آسانترین کار دنیاست . . .

بلد بودن نمیخواهد . . .

۲۳ شهریور ۹۴ ، ۰۹:۲۰ نفس سادات ......

میدانی رفیق . .

 وقتی دلت گرفته . . .وقتی غمگینی . . .وقتی از زندگی سیری . . .

 حـــواستـــو خیلـــی جمـــع کـــن چـــون برای آدما طعمـۀ خــوبــی
 
هستــــی ..
۲۳ شهریور ۹۴ ، ۰۹:۲۰ نفس سادات ......

عشقه من . . .

تو رفتی و اینها میمانند . . .

یک آه . . .

یک بغض لعنتی . . .

و یک سوال بی جواب . . .؟

آیا هنوز هم گاهی دلت برایم تنگ میشود ؟؟؟؟

جدی نگیر
پاسخ:
نمیگیرم ولی دو نفر برام جدی شدن خیلیم جدی
شاید اینجا مجازی باشه ولی اینجا صمیمیتی هست که تو واقعیت نیست
خوبی هایی هست که واقعیت به خودش ندیده
آرامشی هست که با یه موزیک لایت کامل میشه
خیلی ها اینجا زندگی میکنن و تو دنیای واقعی مردن

+مجازی بودن اینجا شرف داره به همه واقعیت های اطرافم
پاسخ:
دقیقا درسته واسه همینه همه معتاد اینجا شدیم خوده من عاشق این صمیمیت و دوستیم اما اینجا مجازی اسمشم با خودشه مجازی
جالب بود لااااااااااااایک
پاسخ:
ممنون
دنیا مجازیه ولی ادمای واقعی پشت این سیستما نشستن...!
پاسخ:
ولی اونی ک نشون میدن نیستن ابجی
۲۲ شهریور ۹۴ ، ۲۱:۳۷ کیکاووس (شباهنگ)
باور کن خارج از اینجا  شاید  زندگی مجازی تر باشه اما چون بهش عادت کردیم
 متوجه نمشویم  ......
پاسخ:
شاید نمیدونم
۲۲ شهریور ۹۴ ، ۲۱:۳۱ نفس سادات ......
اینجا مجازیه اما اینجا دل ها نازک تر است زودتر میشکنن.
لایییییییییییییک
پاسخ:
اری مرسییی
۲۲ شهریور ۹۴ ، ۲۱:۳۰ نفس سادات ......
هیییییییییییییییییییی
۲۲ شهریور ۹۴ ، ۲۰:۴۲ محمدرضا نظری
بی تلبیت
:|
پاسخ:
استغفرالله باز گف😡
۲۲ شهریور ۹۴ ، ۱۸:۵۶ ॐ ☮ ن ا ر ى ـــــــــــ ن ॐ ☮
هه
دیدم زیاد از این ادما
پاسخ:
ریخته
۲۲ شهریور ۹۴ ، ۱۸:۵۶ ॐ ☮ ن ا ر ى ـــــــــــ ن ॐ ☮
هه
دیدم زیاد از این ادما
۲۲ شهریور ۹۴ ، ۱۸:۲۶ زخم خورده از دنیای واقعی
دنیای واقعی بدترة دلتو میشکنن اما تو دنیای مجازیارومت میکنن):
پاسخ:
اره واسه همینه همه اشتباه ب اینجا دل بستیم
۲۲ شهریور ۹۴ ، ۱۸:۱۴ maede jooooooooooooon
لاااااایکگ
دنیای چرتیه
چرت تر از دنیای واقعی
پاسخ:
دقیقا همه شاخن هم خوش تیپ همه با معرفت همه ادم  من نمیدونم پ این حیوونای تو واقعی چین
:"(
چقد جالب
پاسخ:
اوهوم هعییی مجازیه

ارسال شکلات

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی