شٌـ کٌـ لـ ا ت تَـ لـ خ

حس ناب خالـــــص تر از شکلات تلخ

شٌـ کٌـ لـ ا ت تَـ لـ خ

حس ناب خالـــــص تر از شکلات تلخ

آخرین شکلات تلخ
  • ۹۶/۰۳/۲۶
    :|
  • ۹۵/۱۱/۰۱
    D:
  • ۹۵/۱۰/۰۸
    :)
پربیننده ترین شکلات تلخ
محبوب ترین شکلات تلخ
  • ۹۵/۱۱/۰۱
    D:
مطالب پربحث‌تر
  • ۹۶/۰۳/۲۶
    :|
  • ۹۵/۱۱/۰۱
    D:
آخرین پوست شکلات
  • ۱۶ دی ۹۹، ۱۷:۰۶ - خرید سیم کارت همراه اول
    0
  • ۱۶ دی ۹۹، ۱۷:۰۵ - آهنگ پیشواز
    هههههه
شٌـ کٌـ لـ ا ت       تَـ لـ خ

کـــــــــــم بــاش

از کم بودنت نتــــــــرس

اونی که اگـه کم باشی ولــــــــت میکنه،

همونه که اگه زیـــاد باشی حیفو میلت میکنه. . .

داداش

يكشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۴، ۰۹:۰۴ ب.ظ

 چرا دخترا بهتون میگن داداش؟



        

  خوبه بعضی از پسرا بدونن ک چرا دخترا بهشون میگن داداش!



 

 میگن داداش:یعنی زیاد بهم نزدیک نشو



میگن داداش:ک وقتی مزاحم پیدا کردن بتونن با کمک داداشی ردش کنن.  



 

  میگن داداش ک وقتی ناراحتن با یکی حرف بزنن.

 


میگن داداش ک وقتی میخوان لج یکیو در بیارن از دادش کمک بگیرن.  

  


میگن داداش:ک گاهی چیزایی ک نمیدونن ازشون یاد بگیرن 



 میگن داداش:یعنی من نمیخوام دوست پسر داشته باشم بیخیال من شو.




 میگن داداش:ک هم باهات حرف بزنن هم از هر پیشنهاد ناراحت کننده ای در امان باشن.         



 میگن داداش:چون محبت داداش از دوست پسر بیشتره!!!!!

ب سلامتی همه داداشا...

بسلامتی داداش احسانم عزیزترینم ک یهویی رف 💔

موافقین ۸ مخالفین ۰
۷۰۷۰
۹۴/۰۶/۰۱
🎤Hįđđęñ ĺøvə🎶

نظرات  (۱۸)

لطفعلی خان اخرین پادشاه حکومت زندیه بود دیدید چقد تاریخم خوبه.:-)
لطفعلی اون تیکه اخر چیگفت عمه بچه داداشی مامان بچه چیییییی شد؟؟؟؟؟!!!!!!!!
۰۴ اسفند ۹۴ ، ۲۰:۰۲ لطفعلی خان
ازین خواهر برادری های الکی متنفرم
اینکه خیلی با تاکید روزی صد بار می گن : تو مثل داداشم می مونی
که یعنی: به من نزدیک نشو، من یکی دیگه رو دوست دارم، سعی نکن دل من و به دست بیاری
یه جوری هم با یه حالت هیستیریک به هم می گن داداشی یا آبجی که انگار 40 ساله سر سفره ی یه پدر مادر نون خوردن
البته ناگفته نماند که خیلی ازین آبجیا که قرار بوده عمه ی بچه ی داداشی شون بشن، الان مادر بچه های داداشی شونن!
پاسخ:
Heh
حواست باشه.
پاسخ:
باشه
الان میام براتاااااا
گفتم از ای استیکرهااااا نزارررررر.
پاسخ:
اها حواسم نبود
خوبی؟؟؟خوبم.
پاسخ:
:|
داداش.
پاسخ:
بله
۲۱ شهریور ۹۴ ، ۱۶:۱۹ maede jooooooooooooon
به سلامتیه خودم ک هیچ کس تو زندگیم نیس
پاسخ:
بسلامتیتون
خوش به حالتون
منکه ندارمش...
پاسخ:
ایشالله پیدا میکنید ی خوبشو

چهان سوم یعنی جایی که وقتی یکی بهت گفت «داداش»….

عر عر!‏


داداش به جنس خاصى دلالت نمیکند،بلکه منظور رفتار خامه مالانه است.

پاسخ:
اری خوب بود
۰۲ شهریور ۹۴ ، ۱۶:۱۶ لـــ♥ـــی لـــ♥ـــی

به سلامتیشونD:


پستت لایک داشت

پاسخ:
مرسی
اهوم اجی فداشه ماهه 
یه ادم خاص
پاسخ:
خدا برات نگه داره همیشه سلامت باشه
به سلامتیش.... :)
نوچ باحال نیس
پاسخ:
باش باو هرچی تو میگی
همونشم ندارم
پاسخ:
تنهایی هم فاز باحالیه
من نه داداش دارم نه دوس پسر
الهی بگردم واس خودم
پاسخ:
دوست پسر خریته ولی داداش نعمته
بسلامتیش
منم یکی دارم الهی فداشم
پاسخ:
داداش سعید؟
به سلامتی :)))
پاسخ:
هعیییی

ارسال شکلات

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی