شٌـ کٌـ لـ ا ت تَـ لـ خ

حس ناب خالـــــص تر از شکلات تلخ

شٌـ کٌـ لـ ا ت تَـ لـ خ

حس ناب خالـــــص تر از شکلات تلخ

آخرین شکلات تلخ
  • ۹۶/۰۳/۲۶
    :|
  • ۹۵/۱۱/۰۱
    D:
  • ۹۵/۱۰/۰۸
    :)
پربیننده ترین شکلات تلخ
محبوب ترین شکلات تلخ
  • ۹۵/۱۱/۰۱
    D:
مطالب پربحث‌تر
  • ۹۶/۰۳/۲۶
    :|
  • ۹۵/۱۱/۰۱
    D:
آخرین پوست شکلات
  • ۱۶ دی ۹۹، ۱۷:۰۶ - خرید سیم کارت همراه اول
    0
  • ۱۶ دی ۹۹، ۱۷:۰۵ - آهنگ پیشواز
    هههههه
شٌـ کٌـ لـ ا ت       تَـ لـ خ

کـــــــــــم بــاش

از کم بودنت نتــــــــرس

اونی که اگـه کم باشی ولــــــــت میکنه،

همونه که اگه زیـــاد باشی حیفو میلت میکنه. . .

چک :|

جمعه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۱۶ ب.ظ

ببخشیدا ولی من حدود 300 تا وبلاگ دنبال کردم فوق فوقش 10 تاتون میاین نظر میزارید :|

منم نمیتونم 300 تا رو چک کنم و نظر بزارم :/

هر کی کامند نمیزاره و نمیخواد بگه از دنبال ها بیارمش بیرون :|

تا شب

موافقین ۱۵ مخالفین ۰
۲۲۱۷
۹۵/۰۵/۲۹
EHsAn :)

نظرات  (۳۲)

لایک
۱۷ دی ۹۵ ، ۱۳:۲۶ فاطمه سلیمی
سلام.این مشکل خیلیا است
مشکل شما تنها نیست
ولی این پستتون جالب بود😅
به هر حال دنبال شدید.دوست داشتید به من هم سر بزنید و اگه خوشتون اومد دنبال کنید.😊😊😊

یه چیز دیگه برا بعضی از پست ها آدم واقعا نظری نداره نهایتا خودکشی کنه نظر بده می تونه تنها بگه ممنون ،😊،متشکرم واز این جور چیزا
پاسخ:
بله
۲۹ آذر ۹۵ ، ۲۲:۵۰ زهرا هستم
:| بنده هروز آنلاینم همیشه پست میزارم و کامنت میدم :| آیا منو میپذیرید :|

۱۸ آذر ۹۵ ، ۱۵:۲۲ حمیدرضا ندیری
وبلاگ قشنگی دارید.
ما شما را دنبال کردیم خیلی خوشحال میشم ما را دنبال کنید.
۱۵ آذر ۹۵ ، ۰۱:۳۱ قطعات یدکی
جالب بود
۰۹ آذر ۹۵ ، ۱۵:۰۰ منـَم؛ همون یهـ نفَـ ـر :)
پس کجایی صاحب شکلات تلخ ؟
۰۶ آذر ۹۵ ، ۱۳:۴۶ پوریا یارمحمدی
سایت فوق العاده ای دارین
موفق باشین
۰۵ آذر ۹۵ ، ۱۱:۴۸ میلاد صفاگر
چه جالب
ارسال شکلات!
۲۷ آبان ۹۵ ، ۱۹:۱۷ گوهر فردوس ایران
وب خیلی جالبی دارید
خوش باشید
سلام من تا اومدم آهنگ تولد پخش شد :))
شکلات بیارید بخوریم بعد در خصوص نظر صحبت کنیم :)
هنوزم هست؟
۱۲ آبان ۹۵ ، ۲۱:۰۶ فروشگاه سارین
سلام وب یه چیز دیگست یه حس و حال دیگه داره ، موفق باشین و سربلند .
۰۶ مهر ۹۵ ، ۱۱:۳۹ ساعت زنانه
سلام آهنگتون بسیار زیبا بود من سایتم نمیتونم دنبال کنم ولی کامنت میدم :)
۳۰ شهریور ۹۵ ، ۱۲:۵۰ افزایش بازدید سایت,لایک,گوگل پلاس,توییتر,فیسبوک
سلام
مطلبت عالیییییی بود
به سایت من هم سر بزنید
منتظرتون هستم

در ضمن سایت ما در مورد
افزایش بازدید سایت,لایک,گوگل پلاس,توییتر,فیسبوک
http://rankmax.ir
۲۵ شهریور ۹۵ ، ۰۳:۴۰ نمونه سوالات پیام نور
عالی بود
سلام
۱۸ شهریور ۹۵ ، ۰۳:۳۵ Fatemeh Omidian Nasab
ما شکلات میخوایم :|
صاحبش کجاست؟!
پاسخ:
هست :)
من یه مدتتتت نبوووددم از دنبالات بیرونم نکننن
۱۵ شهریور ۹۵ ، ۱۹:۱۷ د‌ل‌باخته ..
4 کامنت مرتبط و عمیق شرف دارد به 50 کامنت بی ربط و صرفا جهت ثبت و دل خوش کنی
۱۵ شهریور ۹۵ ، ۱۵:۴۰ ...بُز بُزیـ جوووووووووووونـ...
منکه کلا کم میام
ولی اگه میخوای حذف کن مشکل ندارم😊😊😊
من شما رو لینک کردم اگه لینکم کنین خوشحال میشم;-)
بازاری متفاوت
خریدی لذت بخش
گارانتی
خدمات پس از فروش
امکان مقایسه کالا
عطرو ادکلن
پوشاک
لوازم خانگی
آرایشی و بهداشتی
کتاب
فیلم
موسیقی
کالای دیجیتال
و صدها کالای متنوع در زمینه های مختلف
تمامی آنچه که شما ممکن است به آن نیاز داشته باشید. در این فروشگاه خواهید یافت.
وب مستر گرامی لطف بزرگی میکنی چنانچه اجازه بدهی این پیام در وبلاگت به نمایش در بیاید. کمک بزرگی به ایجاد اشتغال و کار آفرینی خواهی کرد.
پیشاپیش از همکاری شما کمال تشکر را دارم.
موفقیت خط پایان ندارد. با هم برنده باشیم
۱۱ شهریور ۹۵ ، ۱۳:۱۵ دخترمهتاب ...
حق باشماااست
حرفی بسیار منطقی...
حق با شماست...
عصبی نباش برادرم ...
۰۱ شهریور ۹۵ ، ۰۰:۴۸ نرگس جهانبخشی
وای چقدم عصبانی
۳۰ مرداد ۹۵ ، ۲۳:۳۴ خانــــAliـــوم ^_^
خب حق انتخاب با خودته
میتونی وب هایی که دوسشون نداری
یا وب هایی که نویسنده هاش به وبت نمیانو قطع دنبال کنی :)
منکه میومدم قبلا
نظرم میذاشتم
الانم میام
نظرم میذارم ^_^
عصبانی نشید...
(:حرص نخور
۲۹ مرداد ۹۵ ، ۱۴:۳۰ مَهسا هَسدَم ツ.
کامنت میدهیم :/
دنبال میکنیم :/
آقااحسان ماپسریم
همون نظرات هم خوبه
اگه دختربودیم حداقل نظراتتمون بالای 50تابود
سلام
حرف دل من هم هست

ارسال شکلات

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی