شٌـ کٌـ لـ ا ت تَـ لـ خ

حس ناب خالـــــص تر از شکلات تلخ

شٌـ کٌـ لـ ا ت تَـ لـ خ

حس ناب خالـــــص تر از شکلات تلخ

آخرین شکلات تلخ
  • ۹۶/۰۳/۲۶
    :|
  • ۹۵/۱۱/۰۱
    D:
  • ۹۵/۱۰/۰۸
    :)
پربیننده ترین شکلات تلخ
محبوب ترین شکلات تلخ
  • ۹۵/۱۱/۰۱
    D:
مطالب پربحث‌تر
  • ۹۶/۰۳/۲۶
    :|
  • ۹۵/۱۱/۰۱
    D:
آخرین پوست شکلات
  • ۱۶ دی ۹۹، ۱۷:۰۶ - خرید سیم کارت همراه اول
    0
  • ۱۶ دی ۹۹، ۱۷:۰۵ - آهنگ پیشواز
    هههههه
شٌـ کٌـ لـ ا ت       تَـ لـ خ

کـــــــــــم بــاش

از کم بودنت نتــــــــرس

اونی که اگـه کم باشی ولــــــــت میکنه،

همونه که اگه زیـــاد باشی حیفو میلت میکنه. . .

sigar

يكشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۴، ۰۴:۴۹ ب.ظ

دود سیگار با یه روح بیمار

عکس دو نفره ی ما روی دیوار

دو سه روزه بیکار توی خونه بیدار

اشکایی که هی میچیکه روی گیتار

اینو میدونم که میدونی یعنی از چشام میخونی

.که چقدر دیوونتم من ولی باز قدر نمیدونی

موافقین ۷ مخالفین ۲
۶۹۱۹
۹۴/۱۱/۱۱
EHsAn :)

نظرات  (۵۰)

۲۶ خرداد ۹۵ ، ۱۵:۵۷ 💕rinbowdash13 Pony💕
حیف که من خواهر ندارم ولی دوتا داداش بزرگ تر از خودم دارم من خواهر موخوام 😭😭😭😭😭😭😭😭
نه مث اینکه کلا سیگار دوست داری!
این سومین پستته که به سیگار یه ربطی داره!
پاسخ:
خخخ
۱۲ بهمن ۹۴ ، ۱۶:۰۰ بز بز قندی
وای چ باحاله دلم خواس
ساندویج پیچ پیچییییییییییی وای
پاسخ:
:|
احسان 2 بر تری ؟؟ را سی نازی داداش داریم تا داداش داداش باید همسن یا یه سال کوچیکتر یا بزرگتر باشه که بدونه چی میگی آخه داداشی که کوچو لو عه چی میدونه اصنم خوب نیس
پاسخ:
چیی؟؟
چرا سه تا دارم ولی برادر یه چیز دیگس..........
پاسخ:
اهان
بعله
حیف که من داداش ندارم حیففففففففف.
پاسخ:
اخی اجیم نداری؟
افرین افرین چقد هوای خواهرتو داری.
پاسخ:
همین ی دونه خواهر دارم ک پشتم مونده
اون شعر پایینی واسه کیه کی قدر هویجی مثه تورو نمی دونه؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
هیچکی
غیر خواهرم😐
باز خنده ول کردی.
اجرپاره روکامیون باره خواستی چیز جدید یادم ندی تا بهت نگم هههه.
پاسخ:
عجب
ای ام هنگ
خاک توسر عشقت بکنن سیگار هم عشقه اخه وای وای وای.
پاسخ:
خخ اره
هه منم دارم ادای تورو درمیارم اری.
پاسخ:
اری اری
اینم میشه.
پاسخ:
اری
گفتی ولی چون هنگی یادت نمیاد.
پاسخ:
اینم میشه
خودت گفتی من یزدی هستم مگه نیستی؟؟؟
پاسخ:
هستم
یادم نمیاد گفته باشم

مگه نگفتم از استیکرها برام نزار اگه گفتی فراموش کردم الان میام یزد دیگه............
پاسخ:
تو از کجا میدونی من یزدم؟؟؟

بعدشم هنگیدم خب
اجرپاره به قول خودت روکامیون باره.حرفشو تاییدنکن.
مؤتاد
پاسخ:
:|
۱۱ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۳۸ محمدرضا ...
سیگار پدیده بسیار شگفت انگیزیه ... با غم های ما میسوزه :(
پاسخ:
اره
احسان توهم مؤتاد شدی؟؟؟؟
پاسخ:
خخ

۱۱ بهمن ۹۴ ، ۱۹:۰۸ فاطمه نظری
:(
پاسخ:
:(
۱۱ بهمن ۹۴ ، ۱۸:۵۵ دختر مهتاب .....
کووووووووادم قدرشناس
پاسخ:
:(
۱۱ بهمن ۹۴ ، ۱۸:۳۱ خانوم فیروزه ای ※※
سیگار؟
از دودش خوشم نمیاد
برای قلب و ریه ام ضرر داره
نفسم میگیره
پاسخ:
اوهوم

(لبخند)
عاری فک کنم این احسان از ما بزرگتر باشه چرا بش میگی بچه جون
پاسخ:
برترم
بابای بچه جون
دیگم اسم سیگارو نیار
آها یه لحظه از اونجایی که این حرفارو زدی حس کردم میکشی خدا رو شکر وگرنه میومدم خودم میزدمت
پاسخ:
اهان خوبه :|
فکر نکنی میکشما

من باید برم فعلن بای
وایسا ببینم چرا در میری از زیر جواب مگه تو سیگار میکشی ؟؟؟
پاسخ:
نه :|
کی گفته


به قول خودت ممنان
پاسخ:
خواشان
مگه این احسان سیگار میکشه ؟؟؟؟؟ وااااااااااااااااااااا
پاسخ:
سیگار چیست ؟ :|
اسم سیگار نگو الان میزنتمون :|
احســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاااااااااااااااااااااااااااااااااننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن
مثل اینکه خیلی دلت میخواد یه حرفایی بزنم که نه در شانه خودمه نه تو
من کلا از سیگار بدم میاد وقتی بدونم یه پسر بچه بخواد استفاده کنه واقعا ناراحتو عصبانی میشم لطفاااااا دیگه اسمشم نیار
پاسخ:
باشه :|
باووششششهه بیخی
پاسخ:
:)
با این طرز حرف زدنت معلومه دلت پره چرا میگی دوس دارم بمیرم

خو نگو
پاسخ:
بیخیالش

نگفتم ک فقط گفتم دوس دارم :| بیخی خخخ
اورین پسمل خوووف:-)
دیگم اسم سیگار نیار وگرنه اینبار من به طور کامل ادبت میکنم:-)
پاسخ:
:| سیگار
نه بابـــــــا

هرچقدرم از درون بزرگ باشی بازم واسه من کوچولویی پسرجون چون از نظر من ادما تا25 سالگی هنوز بچن
پاسخ:
اهان بعله من بچم :|
اوااااااااااااا پ هم سنمی چرا این حرفا رو میزنی اونم تو این سن بابا دنیا رو عشق است خوش باش اگه بخوای هی به دردات فکر کنی زندگیتو جهنم میکینی من خودم خیییییییلیییییییی درد دارم و برام اتفاقایی افتاده که تحملش برا یه دختر تو این سن سخته اما زیاد بهشون محل نمیدم تو هم ول کن بابا
پاسخ:
من ک چیزی نگفتم ی دوتا ارزو بود ک گفتم همین :|
میخوای بمیری دیگه

درضمن تو بچه ای یادت نره الکی نگو بزرگم
پاسخ:
سنم مهم نیست

از داخل بزرگم
دیوونه ای تو پسر دیوونه
پاسخ:
چرا ؟ :!
باید خیلی بزرگ باشی که این حرفا رو میزنی چون اگه کوچیک بودی نمیزدی

میفهمم دلت پره از حرفات پیداس
پاسخ:
خخخخ

اره بزرگم 16
عالیــــــــــــــــــ......
پاسخ:
ممنون
مگه چند سالته این قد از زندگی سیری
پاسخ:
خیلی پر

اوا اااااااااا میخوای بمیری ؟؟؟
پاسخ:
اره :)


نیست همشم سرطان زاست واسه ریه هم بده
پاسخ:
چ بهتر :)
پس خیلی خیلی هست

نیست رو حرفمم حرف نزن
پاسخ:
هر چی دگ بود قبول میکردم ولی این هست

میگم نیست بگو قبول
پاسخ:
هست
نیس
پاسخ:
هس

وی اصن هیج جاشم عشق نیس
پاسخ:
هست !
دیوونشم اما نمیدونه که بخواد قدر بدونه:-(
مثل همیشه عالی بود لایک
پاسخ:
ممنون
عه سیگار کجاش عشقه
پاسخ:
همه جاش
۱۱ بهمن ۹۴ ، ۱۶:۵۰ بآنو نارینـ
سیگار که عشقه
پاسخ:
اوهوم

ارسال شکلات

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی