شٌـ کٌـ لـ ا ت تَـ لـ خ

حس ناب خالـــــص تر از شکلات تلخ

شٌـ کٌـ لـ ا ت تَـ لـ خ

حس ناب خالـــــص تر از شکلات تلخ

آخرین شکلات تلخ
  • ۹۶/۰۳/۲۶
    :|
  • ۹۵/۱۱/۰۱
    D:
  • ۹۵/۱۰/۰۸
    :)
پربیننده ترین شکلات تلخ
محبوب ترین شکلات تلخ
  • ۹۵/۱۱/۰۱
    D:
مطالب پربحث‌تر
  • ۹۶/۰۳/۲۶
    :|
  • ۹۵/۱۱/۰۱
    D:
آخرین پوست شکلات
  • ۱۶ دی ۹۹، ۱۷:۰۶ - خرید سیم کارت همراه اول
    0
  • ۱۶ دی ۹۹، ۱۷:۰۵ - آهنگ پیشواز
    هههههه
شٌـ کٌـ لـ ا ت       تَـ لـ خ

کـــــــــــم بــاش

از کم بودنت نتــــــــرس

اونی که اگـه کم باشی ولــــــــت میکنه،

همونه که اگه زیـــاد باشی حیفو میلت میکنه. . .

:)

چهارشنبه, ۸ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۲۸ ب.ظ

سلام D:
کی منو یادش میاد؟ xD

موافقین ۶ مخالفین ۱
۲۱۸۸
۹۵/۱۰/۰۸
EHsAn :)

نظرات  (۱۳)

۲۴ دی ۹۵ ، ۱۵:۱۴ بــــــانـــو شـــــیــــطــــــونه
;d
من یادم میاد:))
پاسخ:
چه خوب :))
۱۰ دی ۹۵ ، ۲۲:۱۹ فاطی نخودی
سلام :))
خوش برگشتی
پاسخ:
برنگشتم :)
۱۰ دی ۹۵ ، ۲۱:۰۰ Lady cyan ※※
:)))
پاسخ:
:))
من :)
برگشتی حالا ؟
پاسخ:
نچ
۰۹ دی ۹۵ ، ۰۰:۰۰ منـَم؛ همون یهـ نفَـ ـر :)
:))
۰۸ دی ۹۵ ، ۲۳:۵۱ منـَم؛ همون یهـ نفَـ ـر :)
واقعا برام جذاب بودن :))
خواهش :)
امیدوارم همیشه موفق باشین..
یه روزیم برگردین..
نوشتن خیلی خوبه ها D:
پاسخ:
اگه چیزی اومد تو سرم باشه :) نمیشه ک مخ خالی چیزی نوشت :/

خوش برگشتی مَرد :)
پاسخ:
عکست هنوز تغییر نکرده :) 3>
برگشتی نیست :)
۰۸ دی ۹۵ ، ۲۳:۴۷ منـَم؛ همون یهـ نفَـ ـر :)
اشکال نداره :)))
ولی گاهی نوشتن آروم میکنه آدمو :)
آخه پستای شما هم کلا متفاوت بودن.. اولین بار که اومدم همشو دیدم ^-^
پاسخ:
فک کنم فقط واسه شما جذاب بود بقیه ک خوششون نمیومد
xD
به حر حال ممنون نظر لتفتونه :)

۰۸ دی ۹۵ ، ۲۳:۴۴ منـَم؛ همون یهـ نفَـ ـر :)
این آهنگه :)
پاسخ:
همیشه ی اهنگی میزاشتم رو وبم
اهنگایی ک دارم نیست تو نت :/ دگ وقت نبود اپلود کنم یکی ک بود گذاشتم
۰۸ دی ۹۵ ، ۲۳:۳۹ منـَم؛ همون یهـ نفَـ ـر :)
آره قبلشم کم میومدین!
ولی خیلی وقت پیشا پستاتونو دیده بودم. ولی وبتونو گم کردم. وقتی که دوباره پیداش کردم دیگه آخرین پستاتون بود و گفتین انگار میخواین برین :(
حالا چرا فقط سلام و خسته نباشید؟ چرا نمیمونید؟
پاسخ:
اهان شناختم یادم میاد کامنتات رو ولی اسمت رو نه :) معدرت
دلیلی نیس واسه موندن یه زمانی با این وب خودمو سرگرم میکردم ولی ب دگ حواسمو نمیتونه پرت کنه
۰۸ دی ۹۵ ، ۲۳:۳۶ منـَم؛ همون یهـ نفَـ ـر :)
هر چند وقت یبار ( در همین حین نبودنتون منظورمه :))
پاسخ:
فک کنم یه 7.8 ماهی از اخرین پستم بگذره
قبلشم ک کم میومدم :)
۰۸ دی ۹۵ ، ۲۳:۳۶ منـَم؛ همون یهـ نفَـ ـر :)
سلااام
بالاخره صاحب شکلات تلخ اومدش D:
باور کنین هر چند وقت یبار به وبتون سر میزدم!
شاید چون اسمم عوض شده نشناسین :)
پاسخ:
:( اری نمیشناسم
من برنگشتم فقط اومدم یه سلامی کرده باشم و عرض خسته نباشید به دوستان :)

ارسال شکلات

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی