شٌـ کٌـ لـ ا ت تَـ لـ خ

حس ناب خالـــــص تر از شکلات تلخ

شٌـ کٌـ لـ ا ت تَـ لـ خ

حس ناب خالـــــص تر از شکلات تلخ

آخرین شکلات تلخ
  • ۹۶/۰۳/۲۶
    :|
  • ۹۵/۱۱/۰۱
    D:
  • ۹۵/۱۰/۰۸
    :)
پربیننده ترین شکلات تلخ
محبوب ترین شکلات تلخ
  • ۹۵/۱۱/۰۱
    D:
مطالب پربحث‌تر
  • ۹۶/۰۳/۲۶
    :|
  • ۹۵/۱۱/۰۱
    D:
آخرین پوست شکلات
  • ۱۶ دی ۹۹، ۱۷:۰۶ - خرید سیم کارت همراه اول
    0
  • ۱۶ دی ۹۹، ۱۷:۰۵ - آهنگ پیشواز
    هههههه
شٌـ کٌـ لـ ا ت       تَـ لـ خ

کـــــــــــم بــاش

از کم بودنت نتــــــــرس

اونی که اگـه کم باشی ولــــــــت میکنه،

همونه که اگه زیـــاد باشی حیفو میلت میکنه. . .

مبارک :)

پنجشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۳۷ ق.ظ

:| خیلی خیلی ممنان

مبارک مبارک

بیا اینم ی بهونه واسه برگشت من به وب :)

ممنون از قلم چی

واسه تبیرک تولد :|

خیلی دوست دارم  :|

امسالم میام توآزمونات شرکت میکنم :)

http://bayanbox.ir/view/8370148716865243554/photo-2016-08-18-10-40-13.jpg

موافقین ۹ مخالفین ۰
۲۱۴۴
۹۵/۰۵/۲۸
EHsAn :)

نظرات  (۲۳)

ممنونم وبلاگتون حرف نداره
۲۸ بهمن ۹۵ ، ۱۲:۳۹ محمد مرثیه گو
تولدت مبارک
۰۵ دی ۹۵ ، ۰۳:۰۶ امیر محمد
لطفا به وبلاگ منم سر بزنید
http://photo-gallery.blog.ir/
تبریییییییییییییییییییییییییییییک
۱۲ آذر ۹۵ ، ۲۲:۳۴ رضا شورچه



با کانال @fastfilm همراه باشید
.
.
از دیدن کلیپهای جذاب ما لذت ببرید

.
.
یه جای عالی برای سرگرمی شما
.
.
از این که مارو انتخاب کردید مچکریم


ادرس کانال: https://telegram.me/fastfilm


برای معرفی کانال خود پیام بدید
۰۷ آذر ۹۵ ، ۲۰:۰۱ mohsen faraj(sampadi💪)
تولدتون مبارک آهنگ بسیار بسیار زیبایی بود از صورت قلمچی هم ببوس ^-^
اهنگ وبـ واقعا قشنگه..
تولدتون مبارکـ ..
مبارکا باشه
خوشحالم از اینکه حالت خوبه و برگشتی

دیره ولی تولدت مبارک...
کجا تبریک گفتم؟
:|
از تولدتون که خیلی گذشته ولی تبریک میگم امیدوارم همیشه تو زندگیتون موفق باشین :)
من 7-6 سال عضو کانون بودم یه تبریک تو این سالا بهم نگفت :/
باوووو احسان م فک میکردم رفتی :||||
گذشته تولدت اما مبارک :|
پاسخ:
:| ابرومونو بردی تبریک گ ک گفته بودی :|
:)
خوشحالم که برگشتید
ازین که وبلاگ شما رو مطالعه کردم خوشحالم مطالب واقعا مفید بودن خواهش میکن از سایت های ما هم بازدید کنید. ممنون<br><a href="//partchap.com">www.partchap.com</a> - <a href="//partlist.ir">partlist.ir</a>
۳۰ مرداد ۹۵ ، ۰۵:۵۷ علی اصغر مهدوی
سلام
چجوری موزیک و عکس به این شکل اضافه کرده به پست؟؟
جاوا اسکریپته؟؟
پولیه؟؟
راستی
اپراتوررایتل ودانشگاهم تولدموکه یک ماه پیش بودندبهم تبریک گفتند
(: مبارک...
پاسخ:
مرسی
۲۸ مرداد ۹۵ ، ۱۵:۱۷ مَهسا هَسدَم ツ.
مبارک :)
پاسخ:
مرسی
تولللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللدت مبارررررررررررررررررک
پاسخ:
مرسی
۲۸ مرداد ۹۵ ، ۱۱:۵۱ فروشگاه اینترنتی
شکلات رو که میبینم دهنم آب میفته :)
۲۸ مرداد ۹۵ ، ۱۱:۳۸ •°*”˜♫ raha ♫˜”*°•
تبریک میگم روزتو بهت ... ایندفه دیگه درست گفتم فک کنم خخخ

چقد خووب که برمیگردی :)
پاسخ:
ممنون
ای ول
ای وللللللل
🌸🌹🌼🌻🌼🌻🌼🌹🌼🌸
صدای یک پرواز
فرود یک فرشته
آغاز یک معراج
و شروع یک زندگی
تولدت مبارک
🎉🎊🎁🎂🎈
خوبه که بازم هستی :)
پاسخ:
مرسی بازم :)
سلاام سلاااااااام
تولدت مباااررررررک
تولددددت مبارررک احسان
برات آرزوی بهترینارو میکنم
خواهش میکنم قصدت موندن باشه... خواهش میکنم نرو
بمون احسان بموووون
پاسخ:
:)
امید به خدا که هستم

ارسال شکلات

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی