شٌـ کٌـ لـ ا ت تَـ لـ خ

حس ناب خالـــــص تر از شکلات تلخ

شٌـ کٌـ لـ ا ت تَـ لـ خ

حس ناب خالـــــص تر از شکلات تلخ

آخرین شکلات تلخ
  • ۹۶/۰۳/۲۶
    :|
  • ۹۵/۱۱/۰۱
    D:
  • ۹۵/۱۰/۰۸
    :)
پربیننده ترین شکلات تلخ
محبوب ترین شکلات تلخ
  • ۹۵/۱۱/۰۱
    D:
مطالب پربحث‌تر
  • ۹۶/۰۳/۲۶
    :|
  • ۹۵/۱۱/۰۱
    D:
آخرین پوست شکلات
  • ۱۶ دی ۹۹، ۱۷:۰۶ - خرید سیم کارت همراه اول
    0
  • ۱۶ دی ۹۹، ۱۷:۰۵ - آهنگ پیشواز
    هههههه
شٌـ کٌـ لـ ا ت       تَـ لـ خ

کـــــــــــم بــاش

از کم بودنت نتــــــــرس

اونی که اگـه کم باشی ولــــــــت میکنه،

همونه که اگه زیـــاد باشی حیفو میلت میکنه. . .

بیدار !

پنجشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۴۸ ب.ظ
موافقین ۴ مخالفین ۰
۳۵۱۴
۹۴/۱۱/۱۵
EHsAn :)

نظرات  (۳۶)

چیزی نشده اینmبه من حرف زد منم جوابشودادم.
پاسخ:
اها
عامو مگه دلت دعوا میخواد؟؟؟؟کو ولم کو یچی موگفتم m
پاسخ:
چی شده؟
الان منظورت از این هه چیه؟

ماذا فاذا؟؟؟؟؟
احسان مسخرم میکنی؟؟؟
درست گفتم یانه؟؟؟
اسمش مریمه؟؟؟؟
پاسخ:
خخخ باهوشیا
......................
چیزی نشد.
پاسخ:
اهان
اونی که باید حرف منو بفهمه میفهمه
لزومی هم نمیبینم به یکی دیگه جواب پس بدم ...هه
پاسخ:
:|
 چیشد؟
امیدوارم
موفق باشی
پاسخ:
ممنون تو هم
ای بابا کلاحواست نیس ها
فهمیدم که منو شناختی

منظورم اینکه واقعا سیگار می کشی یا الکیه؟
پاسخ:
اها اها :|

الکیه الکیه تو باور نکن
من که باور نمی کنم
داری جو میدی یا جدی میگی؟
پاسخ:
اخر اسمتم م داره؟ مگ ن؟
اره اول اسممه
پاسخ:
شناختم :)
اونی که باید حرف منو بفهمه می فهمه
لزومی هم نمی بینم به یکی دیگه جواب پس بدم
پاسخ:
بله بله
هیMخیلی مشکوک میزنی هااااا مگه احسانو میشناسی؟؟!!!!!!!
احسان تو چی کم داری که داری میری سمت این چیزا
از اون مادر پدرت خجالت بکش
انقدر هم خودتو درگیر گذشته نکن وگرنه
نباس زندگی کنی باید بری بمیری
از من گفتن بود خود دانی
پاسخ:
:)

باشه ام اول اسمته؟

شناختم :)


۱۶ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۵۱ نازی می گوید.
احسان منو عصبی نکن گفتم نخندددددددددد.
پاسخ:
خو خندم میگیره
راست میگهM
احسان اگه یه بار دیگه ببینم رفتی سراغ این چیزا دیگه..........
پاسخ:
من ک نرفتم :|
واقعا متاسفم برای این ادمایی که تا کم میارن
رو میزنن ب سیگار
فک می کنن همه مشکلاتشون حل میشه
هه متاسفانه یه سری ادم احمق دیگه هم اونارو منع که نمی کنن هیچ
خودشونم جزء همون دسته میشن
پاسخ:
بعله
احسان الان از نورابادتا یزدو یه وجب میکنم میام میکشمت اگه خندیدی.
پاسخ:
خخخخ
احسان عاشق مگه نگفتم نخنددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد.
پاسخ:
خخخ
حالا میبینی.
پاسخ:
خخخ

اشکالی نداره هی بگوو
من ک خندم میگیره فقط
آخه جز تو کسی رو پیدا نکردم.می خوام ببینم آخرین درجه عصبانیت چقدره.
پاسخ:
خخخ عصبانی نمیشم :)
اینقد خوشم میاد یکی رو اذیت کنم حالا دیگه نوبت به تورسیده هههههه
پاسخ:
چرا من؟
از کجا عکس گرفتی هاا؟
پاسخ:
اومم یادم نیست
احسان میگم هستتتت بگوهستتتتت.
پاسخ:
نیست دگگگ
فقط عکس گرفتم مال خودم نیست
هستتتتتتت.
پاسخ:
نیستتتت
معلومه که مال خودته.
پاسخ:
نیست
هی اینا چیه نکنه مال خودته؟؟؟
پاسخ:
نه نه
۱۵ بهمن ۹۴ ، ۲۳:۳۲ (ک) (شباهنگ)
بهترین همدمیه..
که اونم با آدم میسوزه..
۱۵ بهمن ۹۴ ، ۲۳:۲۴ S҉A҉H҉A҉R҉ ....
گود
👌
نچ نچ بازم سیگار :(
۱۵ بهمن ۹۴ ، ۲۳:۰۴ ❤❤ پسر خوب ❤❤
با خودم عهد بستم که حداقل امسال سیگار و قلیون و ... نکشم
تو وبلاگمم نوشته بودم
پاسخ:
خوبه ایولل
۱۵ بهمن ۹۴ ، ۲۳:۰۲ ❤❤ پسر خوب ❤❤
چه زیبا!
ایول
۱۵ بهمن ۹۴ ، ۲۲:۵۵ بز بز قندی
خوش به حالت
اگه مامان بابام نمیفهمیدم منم مثه یه سری از دوستام میکشیدم
پاسخ:
اوهوم
۱۵ بهمن ۹۴ ، ۲۲:۵۳ بز بز قندی
واااااااااااااااااااااااااااااااای این اهنگ فاز خونه عمو تتل منه

این سیگارا همه واس خودتن؟؟؟
پاسخ:
اره اهنگ امی تتلو هست
:)

ارسال شکلات

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی