شٌـ کٌـ لـ ا ت تَـ لـ خ

حس ناب خالـــــص تر از شکلات تلخ

شٌـ کٌـ لـ ا ت تَـ لـ خ

حس ناب خالـــــص تر از شکلات تلخ

آخرین شکلات تلخ
  • ۹۶/۰۳/۲۶
    :|
  • ۹۵/۱۱/۰۱
    D:
  • ۹۵/۱۰/۰۸
    :)
پربیننده ترین شکلات تلخ
محبوب ترین شکلات تلخ
  • ۹۵/۱۱/۰۱
    D:
مطالب پربحث‌تر
  • ۹۶/۰۳/۲۶
    :|
  • ۹۵/۱۱/۰۱
    D:
آخرین پوست شکلات
  • ۱۶ دی ۹۹، ۱۷:۰۶ - خرید سیم کارت همراه اول
    0
  • ۱۶ دی ۹۹، ۱۷:۰۵ - آهنگ پیشواز
    هههههه
شٌـ کٌـ لـ ا ت       تَـ لـ خ

کـــــــــــم بــاش

از کم بودنت نتــــــــرس

اونی که اگـه کم باشی ولــــــــت میکنه،

همونه که اگه زیـــاد باشی حیفو میلت میکنه. . .

رمـــــــــز گـפּشیتـ

پنجشنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۴، ۱۱:۰۳ ب.ظ
موافقین ۵ مخالفین ۰
۳۱۹۸
۹۴/۱۲/۰۶
EHsAn :)

نظرات  (۱۵)

۱۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۳:۲۳ سعید پارسا ارسنجانی
سلام
تبریک به خاطر برتر شدنتون
هر کاری می خواهی بکن. دلت پاک باشه...آیا امکان داره؟
این مطلب رو میتونید در وبلاگ بنده ببینید
اواااا اگه خودت نمیدونی پ چرا گذاشتیش نه بخدا الان این دو خط اولی میشه خوند؟؟؟ خودرس بنویس من الان میخوام بدونم لطفا تلاش کن بتونی بخونی به منم بگو
پاسخ:
نه شوخی میکنم خودم این مدلیش کردم :|
اسونه ک
۰۸ اسفند ۹۴ ، ۱۳:۴۴ مهســـــــــــــا ...
لاااااااااایک داری...



دنبالی دنبالم کن...
شمایه فرصت بده قول میدم به سه تا نکشه!فوقش هکش میکنم!
۰۸ اسفند ۹۴ ، ۱۰:۲۴ فاطی نخودی
لایک
چی نوشتی ؟؟؟!!!! دو خط اولی نتونستم بخونم دو خط بعدی تونستم بخونم

نه واقعا نمیدونم احسان دو خط اولی چیه ؟؟؟!!
پاسخ:
خودمم نمیتونم بخونم
۰۷ اسفند ۹۴ ، ۱۵:۱۸ تُــربــچِــه :)
:|
۰۷ اسفند ۹۴ ، ۱۴:۴۳ طاها میرویسی
معلم ما هم بهمون 3بار فرصت میده :)
۰۷ اسفند ۹۴ ، ۱۳:۴۴ علیرضا محمدی
یه سایتی هست به نام اوپیزو که هر لینکی که توش کوتاه کنی ینی فقط لینکو بهش بدی یه مقدار مبلغی به حسابت واریز میشه
تو میتونی از طریق این آدرس به این سایت بری و ثبت نام کنی:
http://opizo.com/user/signup/ref:22264
برو واقعا عالیه
من خودم تابه حال 10000 تومان ازش گرفتم
لایکککککک
به بدبختی "گوشیته " رو خوندم :)
۰۷ اسفند ۹۴ ، ۱۱:۰۴ S҉A҉H҉A҉R҉ ....
کورشدم تا بفهمم چی نوشته :) ولی موفق شدم بخونمش لایییییییییک
پاسخ:
خخخ
۰۷ اسفند ۹۴ ، ۰۰:۱۱ ❤❤ پسر خوب ❤❤
خخخخخخ
عالی بود عالی
۰۶ اسفند ۹۴ ، ۲۳:۱۶ بآنو نارینـ
ایول
خوندن جملاتت این واقعیت رو برات روشن می کنه که درک ریاضیات فضایی خیلی راحت تره برام! گاهی وقتا می مونم واقعا چی می نویسی! آخه این چه فونیته! :((
پاسخ:
خخخخخ

ارسال شکلات

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی