شٌـ کٌـ لـ ا ت تَـ لـ خ

حس ناب خالـــــص تر از شکلات تلخ

شٌـ کٌـ لـ ا ت تَـ لـ خ

حس ناب خالـــــص تر از شکلات تلخ

آخرین شکلات تلخ
  • ۹۶/۰۳/۲۶
    :|
  • ۹۵/۱۱/۰۱
    D:
  • ۹۵/۱۰/۰۸
    :)
پربیننده ترین شکلات تلخ
محبوب ترین شکلات تلخ
  • ۹۵/۱۱/۰۱
    D:
مطالب پربحث‌تر
  • ۹۶/۰۳/۲۶
    :|
  • ۹۵/۱۱/۰۱
    D:
آخرین پوست شکلات
  • ۱۶ دی ۹۹، ۱۷:۰۶ - خرید سیم کارت همراه اول
    0
  • ۱۶ دی ۹۹، ۱۷:۰۵ - آهنگ پیشواز
    هههههه
شٌـ کٌـ لـ ا ت       تَـ لـ خ

کـــــــــــم بــاش

از کم بودنت نتــــــــرس

اونی که اگـه کم باشی ولــــــــت میکنه،

همونه که اگه زیـــاد باشی حیفو میلت میکنه. . .

dont smoke

دوشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۴، ۰۲:۱۳ ب.ظ
موافقین ۴ مخالفین ۰
۱۳۷۳
۹۴/۱۱/۱۲
EHsAn :)

نظرات  (۱۴)

۱۳ بهمن ۹۴ ، ۱۳:۴۹ خانوم فیروزه ای ※※
لاییییییییییییک
۱۳ بهمن ۹۴ ، ۰۰:۰۲ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
لایک
۱۲ بهمن ۹۴ ، ۲۰:۲۸ تُــربــچِــه :)
:)
رها اگه جواب داد بهم بگو منم انجام بدم ههههه
پاسخ:
؟
۱۲ بهمن ۹۴ ، ۱۹:۳۶ raha !!! روانیه احساس
موفق باشی ........ تو دار زدن خاطرات .....

چی حالی میده .... دوس دارم امتحاتش کنم ... یه بار که ضرر نداره ...
۱۲ بهمن ۹۴ ، ۱۸:۲۲ محمدرضا ...
... :(
۱۲ بهمن ۹۴ ، ۱۵:۵۷ بز بز قندی
لااااااااااااااااایچ
خخخخخ بچه جون ؟؟؟؟
باوووشه بچه جون :|
اِ نه بابا من فک کردم صندوق پسته:|
پاسخ:
عجب :| از این فکرا نکن
سیگار؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

من دیگه واقعا نمیدونم بهت چی بگم:-( فقط میگم متاسفم
پاسخ:
این پسته :|
حرفی ندارم والا :-)
۱۲ بهمن ۹۴ ، ۱۴:۳۴ فاطمه نظری
خاطرات راداربزنی......
هعی
۱۲ بهمن ۹۴ ، ۱۴:۲۲ (ک) (شباهنگ)
اگر صد بارم خاطرات را دار بزنی..
بازم زنده میشن

ارسال شکلات

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی